• (Android) Phone Case DIY kodi palielina zeltu

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Phone Case DIY ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Phone Case DIY IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodi palielina zeltu ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Phone Case DIY 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Reklāmas ir tik garas, tās ir apmēram 30 sekundes, un kad es izstrādāju tālruņa korpusu, reklāmas parādās 20 sekundes vai 30 sekundes, un es ceru, ka ir reklāmas tikai ar 5 sekundēm

    Bet tagad, kamēr šī lietotne ir slikta, lūdzu, neizmantojiet lietotni Phone Case DIY. Tas var avarēt pareizi vai arī izmantot uzmanību un nepārtraukt lietotnes darbību. Šī lietotne netiek izmantota tālruņos. Atrodiet un nosūtiet ziņu sev. Sistēmas prasība pieprasījumam dubultkopnes RAM attiecībā uz. Man tas nepatīk.

    Tāpat kā spēle. Tas patiktu vairāk, ja tajā nebūtu tik daudz reklāmu. Es noskatījos 5 reklāmas, pirms paspēju pabeigt pirmo tālruni. Ceļš uz daudzām reklāmām. Netērējiet savu laiku, lejupielādējot šo spēli.

    MAN TAS ĻOTI PATĪK, jo tas ir aizkavējies, un tajā ir reklāmas, un man nepatīk REKLĀMAS!!! tāpēc, lūdzu, izlabojiet to! un arī VAIRS NAV ADSSSSSSSSS!!!!!!!!! tāpat kā visās lietās ir ADS Tātad, piemēram, jā! Par daudz reklāmu!! Es redzēju, kā citi novērtē un tur pareizi!

    Man daudz sludinājumu

    DIY Phone case, jeb Dari To Pats - telefonā vāciņš - Par visu ...

    Šī spēle ir ĻOTI JAURA, cilvēkiem ir problēmas ar reklāmām, bet tās LIELAIS SMADZEŅU LAIKS izslēdz wifi (duh) es iesaku to IKVIENAM


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :